Cerques feina?
Sou una empresa?
Coneixements necessaris
Idiomes
Imprescindible
Català
B2 - Avançat
Castellà
B2 - Avançat
Professions de la feina
Aptituds
Vehicle
El vehicle propi es valorable
Altres ofertes de l'àrea Comercial
Altres ofertes de l'àrea Administració
Candidatura presentada
Vista per 1ª vegada
Empresa consolidada, ubicada al Baix Empordà, busca incorporar un/a Administratiu/va de Gestió de Tarifes i Preus.
Es tracta d'una posició estable de relleu per jubilació, dins d'un departament format per dues persones, amb molt bon ambient de treball i un tracte proper. Busquem algú que vulgui incorporar-se a un projecte de llarga durada i assumir progressivament les funcions del lloc de treball.
La persona seleccionada s'encarregarà principalment de la introducció, revisió i actualització de dades comercials, la gestió de tarifes i condicions de clients, la preparació de documentació i el seguiment d'informació administrativa relacionada amb l'activitat comercial.
Una part molt important de la feina consisteix a treballar diàriament amb Excel, números, plantilles, referències de productes i bases de dades, assegurant que tota la informació sigui correcta i estigui actualitzada. Per això, és important tenir un bon domini d'Excel i sentir-se còmode treballant amb dades numèriques.
També mantindrà contacte amb la xarxa comercial, distribuïdors i clients per gestionar consultes administratives, actualitzacions i incidències relacionades amb la informació comercial.
Funcions i requisits de la vacant
-Treballar diàriament amb Excel, introduint, revisant i actualitzant dades, preus i tarifes.
-Gestionar informació numèrica, assegurant-ne la precisió i detectant possibles errors.
-Elaborar i actualitzar tarifes, condicions comercials i referències de productes.
-Mantenir actualitzades les bases de dades, plantilles i sistemes de gestió.
-Preparar informes, estadístiques i documentació comercial.
-Realitzar tasques administratives que requereixen ordre, mètode, rigor i atenció al detall.
-Donar suport administratiu al departament comercial.
IMPORTANT: No és imprescindible l'experiència, però busquem una persona amb bon nivell d'Excel, a qui li agradin els números i treballar amb dades.
És imprescindible ser metòdic/a, organitzat/ada, rigorós/osa i constant, i sentir-se còmode amb tasques de revisió i introducció d'informació.
Condicions que ofereix l’empresa
Jornada
Jornada completa
Horari
Dilluns a Divendres amb entrada a partir de les 8.00 h i jornada de 8 hores. (1 dia de teletreball)
Perspectiva de la feina
Totalment estable
Tipus de contracte
Indefinit
Salari
€ Salari de 22.500 € bruts anuals, distribuïts en 14 pagues.
Altres dades a destacar
- Incorporació a un equip administratiu reduït, amb molt bon ambient de treball, companyonia i tracte proper, funcions definides i una clara perspectiva d'estabilitat professional.
Estudis
És valorable:
-Certificats Professionals amb titulació Gestió comercial de vendes (COMT0411)
-Certificats Professionals amb titulació Administratiu/iva comercial (ADGA30)
-Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració
-Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Comerç i Màrqueting
-Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració i finances
-Certificats Professionals amb titulació Activitats de venda (COMV0108)
-FP II amb titulació Administratiu i Comercial
-Cicles Formatius de Grau Mitjà amb titulació Comerç i Màrqueting
-Cicles Formatius de Grau Mitjà amb titulació Administració
Experiència laboral
És valorable:
-Es valorarà l'experiència en administració comercial, gestió de tarifes, bases de dades, documentació comercial o funcions administratives similars.
-És imprescindible tenir un nivell avançat d'Excel i un bon domini de les eines ofimàtiques de Microsoft. Es requereix català i castellà, però no són necessaris altres idiomes.
Nivell d'experiència
Tècnic / Especialista
Anys d'experiència
1 any
Altres requeriments
Per la situació georgafica de l'empresa busquem preferiblement persones que resideixin a la zona compresa entre Bisbal d'Empordà, Celrà, Verges, Palafrugell, Pals, o poblacions properes i disposin de vehicle propi.
Idiomes
Català
B2 - Avançat
Imprescindible
Castellà
B2 - Avançat
Imprescindible
Empresa
Nom de l’empresa
ORGANIGRAMA
Sector
Recursos humans: selecció de personal – headhunting
Descripció
A Organigrama som una empresa de selecció de personal amb més de 30 anys d’experiència connectant talent i empresa.
En inscriure’t a aquesta oferta, el teu CV serà revisat pel nostre equip de consultors especialitzats, que valoraran la teva trajectòria professional, les teves motivacions i el teu potencial de creixement, així com l’encaix amb els requeriments específics del lloc de treball.
Al llarg de la nostra trajectòria hem avaluat més de 150.000 candidatures en més de 20.000 processos de selecció, sempre amb la voluntat de generar encaixos sòlids i coherents, vetllant tant per les necessitats de l’empresa com pel desenvolupament professional de cada candidat/a.
Si busques una nova oportunitat i vols que la teva candidatura sigui valorada amb criteri professional, rigor i mirada humana, a Organigrama t’hi acompanyem.
Altres ofertes que et poden interessar:
Comarca Alt Empordà
Indefinit
Jornada completa
Comarca La Selva
Indefinit
Jornada completa
Comarca Baix Empordà
Indefinit
Jornada intensiva
Província Girona
Indefinit
Indiferent
Comarca Gironès
Indefinit
Jornada completa
Comarca Garrotxa
Indefinit
Jornada completa
Comarca Barcelonès
Indefinit
Jornada completa
Comarca Pla de l'Estany
Indefinit
Indiferent
Comarca Osona
Indefinit
Jornada completa
Comarca Baix Empordà
Indefinit
Jornada intensiva