Cerques feina?
Sou una empresa?
Coneixements necessaris
Idiomes
Imprescindible
Català
B2 - Avançat
Castellà
B2 - Avançat
Valorable
Anglès
B2 - Avançat
Professions de la feina
Aptituds
Vehicle
El vehicle propi es valorable
Altres ofertes de l'àrea Altres
Candidatura presentada
Vista per 1ª vegada
Marlex Group som una empresa amb quasi bé 30 anys d’història, líders en el sector de RRHH, que compta amb una xarxa de més de 50 oficines, i que estem especialitzats en la gestió del talent, tenint com a propòsit ajudar a les persones i a les empreses a continuar creixent i desenvolupant els seus projectes. Els nostres valors (orientació al client, treball en equip, aprenentatge continu i iniciativa) demostren que som un equip compromès i que treballant per aportar valor afegit; si aquests valors també son els teus valors, t’estem buscant, ja que actualment, degut al nostre creixement i pla d’expansió, requerim incorporar un/a ENGINYER/A JÚNIOR enfocat/da a la TRANSFORMACIÓ DE PROCESSOS.
Funcions i requisits de la vacant
Integrant-se al Departament de Transformació de Processos, departament ubicat a la central de Girona, i depenent directament del/a Team Leader, les tasques principals de la persona seleccionada es centraran en:
· Anàlisi de processos treball existents.
· Disseny i re-disseny de processos de treball.
· Gestió del canvi i recolzament en la transformació operativa diària.
· Optimització dels recursos disponibles per fer més eficients els processos de treball.
· Digitalització i automatització de processos, identificant oportunitats per incorporar noves tecnologies.
· Gestió de projectes amb múltiples partners i amb metodologia Agile.
Ets el/la candidat/a ideal si…
· Comptes amb formació en Enginyeria Industrial, Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes o en Enginyeria en Organització Industrial (cursant l’últim curs acadèmic, tenint pendent només el TFG, o havent finalitzat els estudis recentment), essent la formació ideal el doble Grau en Enginyeria Industrial i ADE.
· No es requereix experiència prèvia per optar a la posició, però sí motivació per l’anàlisi de dades i per la millora de processos, amb ganes d’actuar com a consultor/a de negoci vers el client intern.
· Disposes de carnet de conduir B1 i de vehicle propi.
· Ets una persona proactiva, amb capacitat analítica i amb facilitat per resoldre problemes; comptes amb bones habilitats comunicatives, t’agrada aprendre i aportar idees i soluciones, i tens facilitat per treballar en equip i transmetre conceptes.
Condicions que ofereix l’empresa
Jornada
Jornada completa
Horari
De dilluns a divendres, jornada completa, amb un dia de teletreball a la setmana. Divendres jornada intensiva.
Perspectiva de la feina
Estable
Previsió d'incorporació
Immediat
Tipus de contracte
Indefinit
Salari
A convenir Salari negociable
Altres dades a destacar
Què s’ofereix?
· Formar part d’una empresa líder en el seu sector, que aposta per la formació i el desenvolupament dels/les seus/ves treballadors/es, estant en un entorn professional i amb bon ambient laboral.
· Flexibilitat horària per potenciar la conciliació laboral, personal i educativa.
· Contracte de treball directament per empresa, però també amb possibilitat d’iniciar-se amb un contracte de pràctiques, si es té pendent la finalització del TFG, per després passar a contracte ordinari.
· Un dia de teletreball a la setmana.
Estudis
És valorable:
-Grau amb titulació Enginyeria Biomèdica
-Enginyeria Superior amb titulació Enginyeria en Organització Industrial
-Enginyeria Tècnica amb titulació Industrial Mecànica
Experiència laboral
No es requereix experiència professional
Altres requeriments
No es requereix experiència prèvia per optar a la posició, però sí motivació per l’anàlisi de dades i per la millora de processos, amb ganes d’actuar com a consultor/a de negoci vers el client intern.
Disposes de carnet de conduir B1 i de vehicle propi.
Ets una persona proactiva, amb capacitat analítica i amb facilitat per resoldre problemes; comptes amb bones habilitats comunicatives, t’agrada aprendre i aportar idees i soluciones, i tens facilitat per treballar en equip i transmetre conc
Idiomes
Català
B2 - Avançat
Imprescindible
Castellà
B2 - Avançat
Imprescindible
Anglès
B2 - Avançat
Valorable
Empresa
Nom de l’empresa
Paul Marlex
Sector
Auditoria / Gestoria / Assesoria / Consultoria / Legal
Descripció
Consultoria en RRHH especialitzada en la selecció de càrrecs intermitjos i directius
Altres ofertes que et poden interessar:
Comarca Pla de l'Estany
Indefinit
Jornada completa
Comarca Baix Empordà
Indefinit
Jornada completa
Comarca La Selva
Indefinit
Indiferent
Comarca Baix Empordà
Indefinit
Jornada intensiva
Comarca Alt Penedès
Indefinit
Jornada completa
Comarca Baix Empordà
Indefinit
Jornada intensiva
Comarca Baix Empordà
Indefinit
Indiferent
Comarca Gironès
Indefinit
Jornada intensiva
Comarca La Selva
Indefinit
Jornada completa
Comarca La Selva
Indefinit
Indiferent
Província Girona
Indefinit
Jornada completa
Província Girona
Indefinit
Jornada intensiva
Província Girona
Indefinit
Jornada completa