Cerques feina?
Sou una empresa?
Coneixements necessaris
Idiomes
Imprescindible
Català
C2 - Expert
Castellà
C2 - Expert
Valorable
Anglès
B1 - Intermedi
Francès
B1 - Intermedi
Professions de la feina
Aptituds
Vehicle
El vehicle propi es requerit
Altres ofertes de l'àrea Direcció/Gerència
Candidatura presentada
Vista per 1ª vegada
Per a important grup empresarial alimentari busquem un/a RESPONSABLE DE GESTIÓ I DESENVOLUPAMENT DE PERSONES. Es responsabilitzarà de la gestió del capital humà de l’empresa: des de la selecció i capacitació dels treballadors, passant per la seva formació i avaluació del desenvolupament de les seves tasques, fins a la seva sortida. També serà el responsable de garantir que l’empresa compleixi amb els protocols i codis que es dissenyin en la matèria de la seva responsabilitat i també de la legislació laboral.
FUNCIONS:
-Definició, execució i seguiment d’objectius: Identificar i definir, juntament amb la Direcció General, els objectius de l’Àrea de GDP i desenvolupar i implementar les estratègies necessàries per a donar compliment a aquests objectius.
-Polítiques i procediments: Difondre polítiques i procediments relacionats amb la gestió i desenvolupament de persones, i assessorar als caps i l’equip de treballadors en aquesta matèria.
-Planificació de l’equip humà: Dissenyar l’organigrama de l’empresa, avaluar les tasques a desenvolupar a cada posició i crear, en base a aquesta avaluació, les descripcions dels llocs de treball, i supervisar la creació d’equips de treball.
-Reclutament, selecció i incorporació: Identificar les necessitats de personal, implementar i millorar els processos de selecció predefinits pel Departament del Grup, atreure candidats qualificats, realitzar entrevistes per la contractació de nous empleats, definir i coordinar els plans d’acollida de les noves incorporacions, i gestionar la documentació de la incorporació.
-Seguiment i gestió de l’activitat: Avaluar el rendiment dels treballadors, proporcionar retroalimentació, dissenyar i implementar plans de desenvolupament, i gestionar l’activitat individual i d’equip.
-Gestió de les Absències: Fer el seguiment i control de les absències, determinar i analitzar les causes de les mateixes per a la implantació de mesures per a reduir l’absentisme.
-Gestió de les relacions laborals: Gestionar situacions de tensió i conflictes, i mantenir una comunicació efectiva entre els treballadors i l’empresa, per mantenir un bon ambient de treball.
-Formació i desenvolupament: Planificar i executar els programes de formació pels empleats, identificar les necessitats de capacitació i recolzar el desenvolupament professional del personal de l’empresa.
-Gestió de mesures disciplinàries: Gestionar les accions a emprendre per corregir o sancionar l’incompliment de protocols, normatives i polítiques de l’empresa, i si procedeix, gestionar el procés de terminació: entrevista de sortida, i documentació necessària.
-Compliance i normatives: Assegurar el compliment de les lleis laborals, regulacions i polítiques internes de l’empresa.
-Creació i promocionar un clima laboral positiu: Fomentar la cultura d’empresa, la motivació, la participació i el benestar dels empleats.
-Anàlisis i millora: Analitzar les dades i les mètriques de l’Àrea de GDP per identificar àrees de millora i proposar soluciones innovadores i eficients.
-Interlocució amb entitats externes i empreses del sector, com ara empreses de treball temporal, selecció i consultoria, centres educatius, etc.
Condicions que ofereix l’empresa
Jornada
Jornada completa
Horari
De dilluns a divendres de 8h a 17h aprox. 1 dissabte al mes de forma presencial, de 8h a 13h.
Perspectiva de la feina
Feina estable
Previsió d'incorporació
1 mes
Tipus de contracte
Indefinit
Altres dades a destacar
S'ofereix:
-Posició estable en empresa en expansió
-Retribució negociable segons perfil
Estudis
És valorable:
-Grau amb titulació Dret
-Grau amb titulació Psicologia
-Grau amb titulació Administració i Direcció d'Empreses
Experiència laboral
És imprescindible:
Experiència en posició similar, en sector industrial.
Nivell d'experiència
Cap de departament
Anys d'experiència
3 anys
Altres requeriments
-Màster en Direcció i Gestió de RRHH i/o Desenvolupament de persones i gestió del talent
-Coneixements en assessorament jurídic
-Domini d'ofimàtica i coneixements en gestió de persones i equips
Idiomes
Català
C2 - Expert
Imprescindible
Castellà
C2 - Expert
Imprescindible
Anglès
B1 - Intermedi
Valorable
Francès
B1 - Intermedi
Valorable
Empresa
Nom de l’empresa
INTAC VIC S.L.
Sector
Recursos humans: consultoria - ETT
Descripció
RRHH
Altres ofertes que et poden interessar:
Província Girona
Indefinit
Jornada completa
Província Girona
Indefinit
Jornada completa
Comarca Garrotxa
Indefinit
Jornada completa
Comarca Gironès
Indefinit
Indiferent
Comarca Barcelonès
Fix discontinu
Jornada parcial